ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام پژمانفر: حل مسائل خیابان امت مشهد در دستور کار مجلس است

  • کد خبر: ۱۴۸۶۱۳
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
حجت‌الاسلام پژمانفر: حل مسائل خیابان امت مشهد در دستور کار مجلس است
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی و مذاکرات صورت گرفته باید تلاش شود مسائل مربوط به بن‌بست‌های ایجاد شده در محلات حاشیه‌ای مشهد حل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر امروز، ۱۳ بهمن، در حاشیه بازدید از محلات حاشیه‌ای شهر مشهد، محدوده خیابان امت، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: این بازدید در ارتباط با مشکلات خیابان طلاب و محله امت بود که تلاش شد برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی اضافه کرد: بن‌بست بودن این منطقه یکی از مشکلات جدی این منطقه است. همچنین چاله‌هایی که بابت برداشت خاک‌ها و گودال‌های عمیقی که در نتیجه فعالیت کوره‌های آجرپزی ایجاد شده، باید حل شود. در کنار این‌ها درباره مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی این منطقه نیز با شهروندان منطقه امت به گفت‌وگو نشستیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: علاوه بر این مذاکراتی برای حل مسائل مزبور بابت در دستور کار قرار گرفتن اقدامات کوتاه و درازمدت باید داشته باشیم. در حال حاضر مقرر شد شهرداری منطقه مجموعه پیشنهادات خود را برای حل مسائل گفته شده در قالب یک بسته ارائه کند تا بتوان از ظرفیت‌های شهری و استانی و همچنین کشوری خصوصا شورای عالی معماری و شهرسازی جهت خلاص شدن مرکز شهر مشهد از بن‌بست استفاده شود.

وی در حاشیه این بازدید از خانواده شهید عزیزی، از شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز دیدن کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->